HELPIC
ASISTENCA
POMOČ V STISKI


HELPIC ASISTENCA - POMOČ V STISKI
Pomagamo rešiti situacije, ko se oseba znajde v stiski (v primeru slabega počutja, padca in raznih nevarnosti).
Uporabnik dobi v uporabo napravo, s katero se s pritiskom na SOS gumb sproži klic v sili. Vzpostavi se govorna povezava z asistenčnim centrom. Oceni se situacija, v kateri se nahaja uporabnik in na podlagi tega se organizira pomoč. V nujnih primerih pokličemo nujno medicinsko pomoč, v manj nujnih primerih lahko pride na pomoč naš oskrbovalec. V vseh primerih se obvesti svojce.

Naprava omogoča tudi:
Funkcijo sledenja kar pomeni, da lahko po želji javi lokacijo, kjer se uporabnik nahaja.
Ima vgrajen detektor padca. V kolikor je oseba ob padcu neodzivna, naprava samodejno sproži klic v asistenčni center.
Omogoča nastavitev virtualnega omejenega območja gibanja (najmanj v radiju 100 m). V kolikor uporabnik zapusti omejeno območje, naprava situacijo javi v asistenčni center.
V napravo se vnesejo poleg tel. št. asistenčnega centra še dve tel. št. po želji uporabnika. Delovni čas asistenčnega centra je od ponedeljka do petka od 7:00 do 16:00 ure. Izven delovnega časa se naprava povezuje z ostalima dvema telefonskima številkama. To omogoča, da se vedno nekdo odzove na klic uporabnika.
V napravo se vstavi SIM kartica, katera se poveže z mobilnim omrežjem. Na področju kjer ni omrežja, naprava ne deluje.
- Sama naprava je enostavna za uporabo.
- Poleg SOS gumba ima tudi gumb za klic na predhodno določeno telefonsko številko.
- Telefonski klic na napravo vzpostavi govorno komunikacijo.
- Uporabnik jo lahko z vrvico namesti okoli vratu, jo nosi v žepu ali jo uporablja kot obesek za ključe.
- Naprava je vodoodporna (IP 67).
- Naprava se polni preko polnilca.

Helpic SOS gumb nudi varnost 24 ur na dan, vse dni v letu. Asistenčni center se odzove na klic v sili vsak delovnik od 7:00 ure zjutraj, do 16:00 ure popoldan. Ostali čas, ter vikende in praznike, se klici usmerijo na svojce.
CENA MESEČNE UPORABE

