POGOSTA VPRAŠANJA

  • Helpic je asistenca za pomoč starostnikom, invalidom in vsem pomoči potrebnim. V primerih slabega počutja, padca in raznih nevarnosti, pogosto ne zmorejo poklicati pomoči. V takšnih primerih je Helpic asistenca tista, ki lahko rešuje nastale situacije, saj uporabniku s pritiskom na SOS gumb nudi takojšnjo povezavo v asistenčni center. Vzpostavi se govorna povezava na podlagi katere se oceni situacija in organizira pomoč. O dogodku se takoj obvesti svojce.
  • Helpic asistenca omogoča starostnikom, invalidom in vsem pomoči potrebnim boljšo varnost in kakovost bivanja, ter boljšo samostojnost. Asistenca omogoča, da starejši ljudje čim dlje bivajo v domačem okolju. S tem se razbremenijo tudi svojci.
  • Naprava ima vgrajen detektor padca. V primeru, da zazna padec se samodejno sproži klic v asistenčni center.
  •  Na sami napravi je možno vklopiti virtualno omejeno območje gibanja (najmanj v radiju 100 m). Ko oseba izstopi iz določenega območja, se pošlje sms obvestilo v klicni center.
  • Uporabnik se lahko giblje kjerkoli, naprava pa deluje, kjer je pokrito območje s signalom mobilnega omrežja (enako kot z mobilnim telefonom).
  •  Naprava je enostavna za uporabo in je primerna tudi za ljudi, ki so v začetni fazi demence.
  • Namestitev naprave Helpic je zelo enostavna. V napravo se vstavi SIM kartica, preko katere se napravo poveže s telefonskim omrežjem. Naprava se polni na polnilcu. V napravo se vnese do tri telefonske številke. Prva je številka klicnega centra, drugi dve sta številki po želji uporabnika (svojci, prijatelji, sosedje …). Ob pritisku na SOS gumb se sproži klic v asistenčni center in se vzpostavi govorna povezava. V času ko asistenčni center ne deluje, se klic preusmeri na ostali dve številki.  Poleg tega se na vse številke pošlje SMS sporočilo o klicu. Pri namestitvi naprave, vam bo pomagal naš oskrbovalec.
  • Helpic SOS gumb nudi varnost 24 ur na dan, vse dni v letu. Asistenčni center se odzove na klic v sili vsak delovnik od 7:00 ure zjutraj, do 16:00 ure popoldan. Ostali čas, ter vikende in praznike, se klici preusmerijo na ostali vnešeni telefonski številki (svojci, prijatelji, sosedje …).
  • Za vključitev potrebujete osebni dokument, davčno številko, in številko tekočega računa. Ter sim kartico.
  • Da. Lahko sestavite paket po svoji želji, ki vključuje storitve socialnega servisa.
  • Naprave ni potrebno kupiti, prejmete jo v najem in je last podjetja.